Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden perua kaupan tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkinahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä erehdyksestä.


Toimitusaika ja -kulut

Toimitusaika varastossa oleville tuotteille on keskimäärin 5-7 työpäivää tilauksen valmistumisesta. Jos tilattua tuotetta ei ole päävarastollamme, voi toimitusaika venyä muutamalla päivällä. Maksutapa ei vaikuta toimitusaikaan. Tilaustuotteiden toimitusaikaan lisätään muutama päivä tuotteiden valmistuksen takia.

Toimituskulut lasketaan tilauksen yhteydessä kassalla. Muita erillisiä maksuja ei tule.

Näet aina ostoskorissa toimituskulut ja kokonaishinnan.


Toimitustavat

Tilaustuotteet

Tilaustuotteet toimitetaan yhteistyökumppanimme (Printful® Inc) kilpailuttamien yritysten välityksellä. Käytettävissä olevat toimitustavat ovat Normaali toimitus tai Express toimitus.

Voit valita toimitustavan ostoskorista, josta näet käytettävissä olevat toimitustavat.

Sähköiset tuotteet ja jäsenyydet

Kaikki sähköiset ja jäsenyydet toimitetaan omalle tilille ostohetkellä tai muulla tilauksen luoteeseen kuuluvalla tavalla. Jäsenyydet kytketään omaan tiliin ja ovat henkilökohtaisia.


Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora maksutavat

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta


Palautukset

Käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettavien tuotteiden täytyy olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia ja tuotepakkauksien täytyy olla alkuperäisessä kunnossa. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta. Lähetys- ja palautuskustannukset vähennetään palautettavasta summasta.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä yksipuolista palautusoikeutta. Palautuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.

Sähköisillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Jäsenyydet ovat voimassa tilaushetkestä, eikä niillä ole peruutusoikeutta jäsenyyden voimassaolon aikana.

Palautusohjeet

Varmistathan ennen tuotteen palautusta, että tuote on myyntikuntoinen, tuotteen pakkaus on ehjä ja että tuote sisältää kaikki osat ja varusteet mitä siihen kuuluu. Jos tuotteesta puuttuu osia tai itse tuote tai paketti ei ole asianmukaisessa kunnossa, vähennetään palautettavasta summasta virheen määrä, joka on vähintään 30% tuotteen arvosta.

Muista pakata tuote aina pahvilaatikkoon tai muuhun pakettiin, jotta pakkaus ei tärvelly kuljetuksen aikana. Myös tuotteen pakkauksen täytyy olla myyntikuntoinen.

Ennen tuotteen lähettämistä ole yhteydessä meidän asiakaspalveluumme support@backalley.fi . Annamme sinulle lähetysohjeet, joiden avulla voit lähettää paketin asiakaspalautuksena meille.

Palautukseen liitettävät tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
  • Tilinumerosi rahojen palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

Mikäli pystyt toimittamaan palautuksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tilitietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.

Palautusosoite:

Back Alley Oy / Phillip Clifford
Nihtimäentie 8 B 4
02630 ESPOO

Lunastamattomat lähetykset

Tilaus, jota asiakas ei nouda ja palautuu meille ilman syytä, aiheuttaa meille turhaa työtä ja kuluja. Tällaisissa tapauksissa asiakkaalta veloitetaan sekä tilauksen lähettämisestä että palautuksesta aiheutuneet kulut.


Reklamaatiot ja vialliset tuotteet

Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 6 kk:n tuotevirhevastuu. Tämä tarkoittaa materiaali- ja valmistusvirheitä, jotka ovat olleet tuotteessa jo myyntihetkellä.

Virheellisen tuotteen palautus tapahtuu kuten normaali asiakaspalautus. Ota kuitenkin ensin yhteyttä asiakaspalveluumme support@backalley.fi .

Tuotevirhevastuu ei koske käyttövirheistä tai ulkoisista tekijöistä johtuvia rikkoutumisia tai toimintahäiriöitä. Huolehdi aina, että käytät tuotetta käyttöohjeiden ja käyttötarkoituksen mukaisesti ja että olet huolehtinut tuotteet säännöllisestä huollosta ja säilyttänyt sitä oikein.

Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja neuvomme näissä asioissa mielellämme. Mikäli tuotteen mukana ei tule erillistä käyttö- tai huolto-ohjetta, ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme neuvoa tuotteen asianmukaiseen käyttöön ja huoltoihin liittyvissä asioissa.

Jos epäilet tuotteet olevan rikki tai muutoin puutteellinen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä viipymättä asiakaspalveluumme support@backalley.fi

Invite & Earn

X
Signup to start sharing your link
Signup