Yleistä
Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.
Pidätämme oikeuden perua kaupan tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkinahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä erehdyksestä.
Toimitusaika ja -kulut
Toimitusaika varastossa oleville tuotteille on keskimäärin 5-7 työpäivää tilauksen valmistumisesta. Jos tilattua tuotetta ei ole päävarastollamme, voi toimitusaika venyä muutamalla päivällä. Maksutapa ei vaikuta toimitusaikaan. Tilaustuotteiden toimitusaikaan lisätään muutama päivä tuotteiden valmistuksen takia.
Toimituskulut lasketaan tilauksen yhteydessä kassalla. Muita erillisiä maksuja ei tule.
Näet aina ostoskorissa toimituskulut ja kokonaishinnan.
Toimitustavat
Tilaustuotteet
Tilaustuotteet toimitetaan yhteistyökumppanimme (Printful® Inc) kilpailuttamien yritysten välityksellä. Käytettävissä olevat toimitustavat ovat Normaali toimitus tai Express toimitus.
Voit valita toimitustavan ostoskorista, josta näet käytettävissä olevat toimitustavat.
Sähköiset tuotteet ja jäsenyydet
Kaikki sähköiset ja jäsenyydet toimitetaan omalle tilille ostohetkellä tai muulla tilauksen luoteeseen kuuluvalla tavalla. Jäsenyydet kytketään omaan tiliin ja ovat henkilökohtaisia. Jäsenyydet laskutetaan uudestaan aina sen vanhentuessa. Voit kytkeä automaattisen veloituksen päälle omalta tililtäsi.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Palautukset
Käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettavien tuotteiden täytyy olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia ja tuotepakkauksien täytyy olla alkuperäisessä kunnossa. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta. Lähetys- ja palautuskustannukset vähennetään palautettavasta summasta.
Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä yksipuolista palautusoikeutta. Palautuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.
Sähköisillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Jäsenyydet ovat voimassa tilaushetkestä, eikä niillä ole peruutusoikeutta jäsenyyden voimassaolon aikana.
Palautusohjeet
Varmistathan ennen tuotteen palautusta, että tuote on myyntikuntoinen, tuotteen pakkaus on ehjä ja että tuote sisältää kaikki osat ja varusteet mitä siihen kuuluu. Jos tuotteesta puuttuu osia tai itse tuote tai paketti ei ole asianmukaisessa kunnossa, vähennetään palautettavasta summasta virheen määrä, joka on vähintään 30% tuotteen arvosta.
Muista pakata tuote aina pahvilaatikkoon tai muuhun pakettiin, jotta pakkaus ei tärvelly kuljetuksen aikana. Myös tuotteen pakkauksen täytyy olla myyntikuntoinen.
Ennen tuotteen lähettämistä ole yhteydessä meidän asiakaspalveluumme [email protected] . Annamme sinulle lähetysohjeet, joiden avulla voit lähettää paketin asiakaspalautuksena meille.
Palautukseen liitettävät tiedot:
- Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
- Tilinumerosi rahojen palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
- Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
- Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.
Mikäli pystyt toimittamaan palautuksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tilitietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.
Palautusosoite:
Back Alley Oy / Phillip Clifford
Nihtimäentie 8 B 4
02630 ESPOO
Lunastamattomat lähetykset
Tilaus, jota asiakas ei nouda ja palautuu meille ilman syytä, aiheuttaa meille turhaa työtä ja kuluja. Tällaisissa tapauksissa asiakkaalta veloitetaan sekä tilauksen lähettämisestä että palautuksesta aiheutuneet kulut.
Reklamaatiot ja vialliset tuotteet
Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 6 kk:n tuotevirhevastuu. Tämä tarkoittaa materiaali- ja valmistusvirheitä, jotka ovat olleet tuotteessa jo myyntihetkellä.
Virheellisen tuotteen palautus tapahtuu kuten normaali asiakaspalautus. Ota kuitenkin ensin yhteyttä asiakaspalveluumme [email protected] .
Tuotevirhevastuu ei koske käyttövirheistä tai ulkoisista tekijöistä johtuvia rikkoutumisia tai toimintahäiriöitä. Huolehdi aina, että käytät tuotetta käyttöohjeiden ja käyttötarkoituksen mukaisesti ja että olet huolehtinut tuotteet säännöllisestä huollosta ja säilyttänyt sitä oikein.
Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja neuvomme näissä asioissa mielellämme. Mikäli tuotteen mukana ei tule erillistä käyttö- tai huolto-ohjetta, ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme neuvoa tuotteen asianmukaiseen käyttöön ja huoltoihin liittyvissä asioissa.
Jos epäilet tuotteet olevan rikki tai muutoin puutteellinen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä viipymättä asiakaspalveluumme [email protected]